2 Temmuz 2014 Çarşamba

Satış Ortaklığı Sisteminin Diğer Sistemlerden Farkı Nedir ?

Satış ortaklığı sistemi ile para kazanmak tamamen gerçek fakat bir çok kişi henüz bundan haberdar bile değil çünkü daha öncesinde çıkan ''marketing'' uzantılı işlerin bir çoğu dolandırıcılıkla ya da fiyaskoyla sonuçlandı. İnsanlara bu konuda hak vermek gerek ancak gerçekten para kazanmak istiyorsanız önyargılarınızdan kurtulup biraz cesur olmalısınız.

Satış ortaklığı sistemini diğer marketing sistemlerinden ayıran en büyük özellik kimseye bağımlı olmayışınızdır. Yani kimseye ihtiyacınız yoktur ve sizin de para kazanmak için başkalarını sisteme kazandırmanız şart değildir. Bu demek oluyor ki bu işi ailenize bile fark ettirmeden yürütebilirsiniz. Hatta benim size kişisel tavsiyem ilk başladığınızda kimseyle bunu paylaşmamanızdır. Çünkü çevrenizdeki ön yargılı kişiler bile sizi bu işten soğutup para kazanmanıza engel olabilir. Ben şahsen satış ortaklığından kazandığım ilk parayı elime almadan satış ortaklığı sisteminden kimseye bahsetmedim. Biliyordum ki her kafadan bir ses çıkacak ve bu işten para kazanılacağına kimse inanmayacaktı.

Eğer bir konuda kararlıysanız kimsenin sözüne aldırış etmemeniz gerektiğini öğrenmek zorundasınız. İnsanların kötülediği, itibarı yok olan Network Marketing bile bir çok insana hala gelir kapısı olmaktadır. Ben hiç denememiş olsam da deneyen ve para kazanan tanıdıklarım var. Bu yüzden bana yeni bir iş konseptiyle gelen kimseyi alaya almayı doğru bulmuyorum artık. Çünkü benim para kazandığım sisteme de çoğu insan inanmıyor ama ben her gün kazanmaya devam ediyorum. :)




Satış ortaklığı sistemi diğer sistemler gibi vakit harcadığınız müddetçe kazanç sağlayabildiğiniz bir sistem değildir. Elbette çalışmalı, zaman harcamalısınız ancak bir süre çalışıp işleri rayına oturttuktan sonra gece uyurken bile hesabınızın kabardığını görebilirsiniz ki bu satış ortaklığı ile para kazanmanın en keyifli tarafıdır.

Kuruş kuruş para kazanmazsınız, ortağı olduğunuz bir ürünün satışını gerçekleştirdiğinizde ortalama 30-40 TL para kazanırsınız. Bu rakam sadece bir ürünün bir satışından kazanacağınız miktardır. Günde kaç ürün satacağınız ve kaç adet satacağınız sizin çalışmanıza bağlıdır.



Satış ortaklığına giriş yaparken sermaye gerekmez. Belli başlı sitelere (xticaret.com gibi) üye olurken ödemeniz gereken cüzi rakamlar dışında herhangi bir gideriniz olmadan para kazanmaya başlarsınız ki bu meblağlar da günlük yemek paranızı geçmeyecek tutarlardadır. Bu sitelerin de üyeliği ücretli yapmasının çok mantıklı bir açıklaması vardır. Her önüne gelen üye olup satış ortağı olsaydı, satış ortağı olunan ürünün satış grafiği düşerdi. Bu da bizim gibi bu işi profesyonelce yapan kişilerin analizlerini saptırırdı. Yani bu sistemde öyle ''500 TL verip bu sisteme dahil olabilirsiniz'' gibi bir cümle asla duymazsınız. Bu yüzden dolandırılma gibi bir riski de bulunmamaktadır. Öte yandan satış ortağı olduğunuz ürünleri satın almadan aracılık ettiğiniz için de sermayeye ihtiyacınız yoktur. Ticareti yalnızca komisyoncu olarak gerçekleştirir ve hakkınızı alırsınız.

Yukarıda saydığım örnekler daha da çoğaltılabilir bunlar yalnızca bir kaçı. Siz eğer internet üzerinden para kazanmakta kararlıysanız satış ortaklığı denemeye değer bir sistemdir. Satış ortaklığı sistemini daha detaylı incelemek için buraya tıklayınız. Aklınıza takılan her soruyu mesajla ya da yorumla sorabilirsiniz. Hepinize bol kazançlar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder