19 Mayıs 2014 Pazartesi

GooMass Bana Ne Kadar Para Kazandırabilir?

 Bu soruyu çok fazla duyuyorum ve genelde verdiğim cevap ''Ne kadar çalışırsan o kadar kazanırsın'' oluyor. Fakat şimdi biraz detaya inip örneklendirerek size satış ortaklığı ile ne kadar kazanacağınızı açıklamak istiyorum. Bir ürüne satış ortağı oldunuz diyelim. Bu üründen satış başına kazanacağınız komisyon 30TL olsun. Kazanacağınız komisyon 10TL de olabilir 50TL de, ben örnek olması açısından ortalama bir rakam verdim. Şimdi aşağıda yalnızca bu ürünün satışından elde edeceğin kazancın günlük,haftalık,aylık ve yıllık grafiğini görelim;



 Yukarıdaki grafik ortalama sayılardan oluşturulmuştur. Yani satış başına 70-80 TL kazanabileceğiniz ürünler de var ve günde 15 satıştan fazlasını da yapabilirsiniz. Hiç bir sınırınız yok kazancınız tamamen sizin çalışmanızla doğru orantılı. Ayrıca bu grafiğin yalnızca bir ürünün satışını gösterdiğini unutmayın. Yani bir ürünü düzenli olarak sattığınız bir sistem oturtup başka ürünler de satmaya başlayabilirsiniz. İsterseniz aynı anda yüzlerce ürüne de satış ortağı olabilirsiniz bunun hiç bir sınırı yok ancak aynı anda hepsinin tanıtımıyla ilgilenmek zor olacağı için ben adım adım gidilmesini tavsiye ediyorum. Siz isterseniz 100 ürüne aynı anda satış ortağı olup hepsini tanıtmaya da başlayabilirsiniz bu tamamen sizin seçiminize ve stratejinize kalmış. Türkiye'de satış ortaklığı ile aylık 25.000-35.000TL para kazanan çok fazla internet girişimcisi var. Bunun yanı sıra dünyada satış ortaklığı sistemiyle aylık geliri 500.000-1.000.000$ olan insanlar da var. Ülkemizde kazançların daha düşük olması satış ortaklığı sistemini yurtdışına göre 15 yıl geç keşfetmiş olmamızdır. Bu da demek oluyor ki satış ortaklığı sistemine ne kadar erken başlarsanız, o kadar çok para kazanırsınız. Ayrıca ingilizce dünyada kullanılan global bir dildir, dolayısıyla bir ürünü türkçe tanıtırsanız milyonlara, ingilizce tanıtırsanız milyarlara hitap edersiniz.




 Ülkemizde genellikle satış ortaklığı yapan kişilerin beklediği aylık kazanç ortalama 4000-5000TL civarında. 5 ürünü bir günde satmak zor diye sakın düşünmeyin. Satış ortaklığına giriş yaptığınızda 5 ürünü 1 saatte bile rahatlıkla satabileceğinizi göreceksiniz. Satış ortaklığı sistemiyle ne kadar kazanç elde edeceğiniz hakkında bilgi sahibi olduğunuzu tahmin ediyorum.

Önemli Tavsiye GooMass

 Satış ortaklığı sistemi dünyada internet girişimcilerinin yoğun ilgi gösterdiği, milyarlarca dolar dönen çok büyük bir sektördür. Siz bu yazıyı buraya kadar okuduysanız bu işe girmeye kararlısınız demektir. Bu kadar büyük bir sektörde kendinize yer bulmakta gecikmemenizi tavsiye ederim. Çünkü bu sisteme ne kadar erken dahil olursanız o kadar çabuk para kazanmaya başlarsınız. Bu yolda aceleci olduğunuzu tahmin edebiliyorum. Bu yüzden size GooMass'ı tavsiye ediyorum. GooMass size hangi ürünlere satış ortağı olmanız gerektiğini, nasıl satış stratejileri belirlemeniz gerektiğini ve ihtiyacınız olan pazarlama becerilerini öğretir. Yukarıda da bahsettiğim gibi Google Adwrods'ü doğru kullanarak saatte birden çok ürün satabilmenizi sağlar. Ayrıca 1 kuruş dahi harcamadan tanıtım sayfanızın organik olarak Google aramalarında nasıl üst sıralarda çıkarabileceğinizi öğretir. GooMass satış ortaklığıyla para kazanmak isteyen herkese adım adım ve anlaşılır bir dille anlatarak amacına ulaştırır. Ben de bu işe GooMass ile başladım ve ilk günden çok memnun kaldım. Siz de bu işi ciddiye alıyorsanız GooMass edinmenizi tavsiye ederim. Elbette almak zorunda değilsiniz ancak hazır yol gösteren bir rehber varken, deneme yanılma yoluyla para kazanmaya çalışmayın. Ticarette vermeden almak olmaz, ticari düşünün 100TL yatırın bir günde iki katını kazanın. Aynı gün kazanmaya başlamak dururken yıllarınızı sistemi öğrenmek için heba edebilirsiniz. GooMass'ı ilk açtığınız an ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız. Herkese iyi şanslar, bol kazançlar diliyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder