28 Ağustos 2014 Perşembe

İnternet Sizi Bu Şekilde Zengin Edebilir!

Eğer para kazanmak istiyorsanız, bu konuda kararlıysanız internette boşa vakit harcamaya artık bir son verin! Yalnızca Facebook, Twitter vb. sosyal medya sitelerinde günlük olarak harcadığınız vakti nakite dönüştürebilme şansınız olduğunu daha önceki yazılarımda da anlatmıştım. Bu tamamiyle gerçektir yani günde bir saatini bilgisayar başında boşa harcayan biri bu süre zarfında çalışarak aylık 2000TL civarında düzenli bir gelire sahip olabilir... 

İnternetten para kazanan istisnasız herkese bu işe nasıl başladığını sorun cevap ''boş vaktimi değerlendirmek istedim'' olacaktır. İnternet para kazanmaya o kadar elverişlidir ki Türkiye'nin herhangi bir köyünden Kolombiya'ya bir oyuncak bile satabilirsiniz. Dünya'nın diğer tarafı olması, arada mevsim farkı olması, dil veya kültür farkı olması hiç farketmez. İnternet global bir oluşumdur ve biz girişimciler bu küreselliği lehimize çevirmeyi hayal ederek onu başarabilen özel insanlarız.

Bu konuda mütevazi olmaya gerek yok, günün 4-5 saatini internette oyun oynayarak geçiren insanlar tanıyorum. Bunun hiçbir getirisi olmadığı gibi çok büyük zararları da var. Ben de konsollarda ya da PC'de oyun oynamayı severdim sonra birgün düşündüm ki oyun oynayarak zamanımı öldürüyorum ve hayatımdaki en kıymetli şey zaman. Geçen bir saniyeyi bile geri alamıyorsunuz, bu sahip olduğumuz(!) en değerli şeyin zamanımız olduğunu gösteriyor.

Kimse zaman konusunda onu boşa harcayabilecek kadar zengin değildir. Öyle hızlı akar ki çocukken bir anda yetişkin olduğunuzu, daha sonra birden yaşlandığınızı ve göz açıp kapamadan bir ömrün sonuna geldiğinizi farkedersiniz. Bu yüzden vaktine değer veren ve onu dolu dolu yaşayan insanlar genelde hayatı da tam anlamıyla yaşayan hayatın şifresini çözmüş insanlardır. Hayatta herşey kesinlikle para değildir fakat rahat bir yaşam sürmek istiyorsanız bu yolda para bir çok şeydir.

Girişi uzun tutmamın nedeni sizi internetteki bu süper popülasyonu kullanmaya teşfik edip bu yolda yürümeniz için sizi motive etmek. Oturduğunuz yerde hemen önceki yazıları okumaya ve kendiniz için uygun internetten para kazanma yöntemini bulmaya çalışın. Kuruş kuruş kazandıran Mail okuyarak para kazanmak sistemiyle bile çalışsanız ekside değil artıda oluyorsunuz. Size empoze etmek istediğim düşünce tam olarak bu. Örneğin satış ortaklığı yaparak günde bir saat çalışmayla internetten ayda minimum 2000 TL düzenli gelir elde eden kişilerden bahsettim, bu süre arttıkça doğal olarak kazançta artacaktır. Adım adım satış ortaklığı ile para kazanmak adlı yazımı okumak için tıklayınız. Bu olayın tek kötü yanı da çalıştığınız kadar kazandığınız için hep daha fazla kazanmak istemeniz ve hep daha fazla çalışmanızdır. Böyle iş imkanları evinizde otururken bile ayağınıza kadar gelirken işsizlik oranının neden yüksek olduğunu hiç düşündünüz mü...Tembellikten!

2 yorum:

  1. Merhaba Ben Kazandıran Site Yazarıyım.

    Profesyonel Bir Kazanç Elde Etmek İstiyorsanız.

    http://kazandiransite.net

    YanıtlaSil
  2. internet beni de zengin etsin :)

    YanıtlaSil