2 Ocak 2015 Cuma

İnternetten Para Kazanmak İstiyorum.

 İnternetten para kazanmak istiyorum diyor fakat buna nasıl başlayacağınızı bilmiyorsanız bu yazı tam sizin için dikkatlice okuyun!.. Uzun süredir blogumda değerli takipçilerim için yazılar yazmıyordum çünkü daha önce yazdığım yazılar size para kazandırmaya yetiyordu. Bunu bir çok takipçimden özel teşekkür mesajları alarak teyit etmiştim ancak son zamanlarda bir kaç takipçim bu blogdan bir rehber olarak faydalandığını, yazılarıma devam etmemi istediklerini söylediler. Uzun süredir de yoğunluğumdan dolayı mesaj kutumu kontrol etmediğim için en çok sorulan sorulara cevap vermek istedim...




 En çok danıştığınız konulardan biri bu işe girmek istediğiniz fakat buna nasıl başlayacağınız... Bunun cevabı çok basit  ancak kendinize sormanız gereken bir takım sorular var;

Bu işi gerçekten yapabileceğinize inanıyor musunuz?

 Herkes başta ben yaparım nasıl olsa evimde otururken para kazanacağım bundan güzel iş mi var diyor ancak bir çoğunun hevesi saman alevi gibi çabuk sönüyor. Siz de çabuk vazgeçecekseniz hiç girmeyin...

İnternetten para kazanmak için çok küçükte olsa harcamalar yapabilecek misiniz?

 Vermeden almak diye bir şey dünyanın hiçbir işinde yok. İnternetten para kazanma yolunda da 20 TL, 50 TL gibi harcamalar yapmanız gerekebilir. Bu rakamlar çok küçük rakamlar olabilir ama kimileri öyle cimri ya da güvensiz ki beş kuruş harcamadan milyarlar sahibi olmak istiyor. Böyle birşey yok malesef... Bazen bir reklam gideri için 10 TL harcamanız yeterli olabilecekken siz 100 TL harcamayı tercih edeceksiniz. Çünkü bu 10 kat daha fazla kazanç demektir. (Bunu işi öğrenmeye başladığınızda daha iyi kavrayacaksınız.) Bazen de hayatınızı değiştirecek bir eğitim kitabına cep harçlığınızı yatırmanız gerekebilir. Böyle durumlarda tutumluluğu bir kenara bırakmanızı tavsiye ederim, kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez. Bir kitaba 30 TL verirsiniz size bir haftada 2000 TL kazandırır şaşırırsınız. Tabi internette gördüğünüz her ürüne de para vermeyin, çok fazla sahtekar var bunu da unutmayın!




 Hırslı bir kişiliğiniz var mı?

 Bu yolda önemli bir özellik hırs... Eğer başaracağınıza inanırsanız emin olun ki başarırsınız. Ancak 2. günden ben bu işten para kazanamam diyecekseniz hiç vaktinizi kaybetmeyin.

 Her gün bilgisayarda vakit geçiriyor musunuz?

Bu soruya yanıtınız hayır ise bu işe hiç başlamanızı tavsiye etmem çünkü hergün en az 1 saatinizi bu işle ilgilenerek geçirmeniz gerekecek. Oturarakta olsa emek vermeniz gerekiyor ki para kazanabilesiniz...Bedava peynir sadece fare kapanında olur. 

Bu kilit sorulara yanıtınız EVET ise sizinle hayatınızı değiştirecek linki paylaşıyorum. Buraya Tıkladığınızda adım adım internetten para kazanmaya gideceksiniz. İyi kazançlar... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder