10 Nisan 2014 Perşembe

GooMass Bedava İndir, GooMass Download, GooMass Torrent Link

 GooMass Bedava İndir, GooMass Download, GooMass Torrent gibi aramalar yaparak GooMass İnternetten Para Kazanma kitini 98 TL ödemeden elde etmek istemenizi çok iyi anlıyorum çünkü aynı şeyi bende yaptım. Bizde millet olarak korsana karşı aşırı ilgi var, bir şeyleri bedelini ödemeden almayı seviyoruz. Bunu yaparken haklı sebeplerimiz de olabilir kendimizce ancak kesinlikle etik değil. Ben de internetten çok fazla müzik indiren, film izleyen biri olarak konuşuyorum GooMass'ı para ödemeden elde etmeye çalışmak sosyo-psikolojik bir konu ve tartışmaya son derece açık. 

 Şöyle düşünelim; GooMass bir müzik albümü olsaydı, albümün sahibine para kazandırmamak için orijinalini tercih etmeyebilirdiniz. En azından ben bu iç güdüyle yaklaşırdım çünkü o sanatçının benim ödediğim parayla servetine servet kattığını ve o o paraya benim kadar ihtiyacı olmadığını düşünürdüm. GooMass bir oyun olsaydı milyon dolarlık oyun şirketlerine para kazandırmanın enayilik olacağını düşünürdünüz. GooMass bir film olsaydı DVD'sini satın almak yerine herhangi bir internet sitesinden açıp anında izlemek isterdiniz. 

 Örnekler daha da çoğaltılabilir, bu girişimler ise doğal karşılanabilir girişimlerdir. Fakat GooMass ne bir albüm, ne bir oyun, ne de bir film. GooMass, siz internet girişimcilerine yol göstermek üzere tasarlanan eşi bulunmaz Türkçe bir rehberdir. GooMass basit bir word ya da pdf. dosyası değil bir bilgisayar yazılımıdır. GooMass'ı satın aldığınızda mail adresinize bir download linki gelir ve size özel bir şifre oluşturulur. Bu sayede yazılım bilgisayarınıza indirilir ve yalnızca internet bağlantınız varsa online olarak kullanabilirsiniz. Yani o indirme linki ile indirdiğiniz yazılımı kendinize özel şifrenizle yalnızca siz kullanabilirsiniz. 



 Bu güvenlik sisteminin sebebi çok açıktır. GooMass yazarları internetten para kazanma konusunda profesyonelleşmiş, yıllarını internetten para kazanma konusunda yabancı kaynaklardan araştırma yaparak harcamış dolayısıyla uzmanlaşmış kişilerdir. Onlar bu işe başladıklarında önlerinde GooMass gibi bir rehber olmadığı için deneme yanılma yoluyla tecrübe kazanmış diğer bir deyişle bu işin cefasını çekmiş insanlardır.
Doğal olarak yıllarca uğraşarak elde ettikleri bilgi birikimini derlemiş ve eşi olmayan Türkçe bir kaynak haline dönüştürüp satışa sunmuşlardır. Uzun lafın kısası yıllarını vererek ustalaştıkları işten para kazanmak istemeleri çok normaldir. GooMass sayesinde elde edilen kazançların kanıtlarını görmek için buraya tıklayınız...

 Öte yandan GooMass kitinin yazılım olma sebeplerinden biri de sürekli güncellenme ihtiyacıdır. Çünkü internet günden güne gelişen çok büyük bir dünyadır ve her geçen gün internetten para kazanma yöntemlerine yenileri eklenmektedir. GooMass yazarları eğitim kitini bir e-kitap haline getirip sattıktan sonra uğraşmamak yerine, GooMass'ı sizler için sürekli güncelleyip yeni çıkan eğitimleri programa dahil edebilmek için yazılıma dönüştürmüşler. GooMass'ın içinde hangi eğitimlerin olduğunu görmek için buraya tıklayınız...




 Kabul ediyorum 98TL bir çoğumuz için küçük bir meblağa değil ancak hiç sermaye harcamadan bu kadar büyük bir ticari potansiyele sahip olmak için GooMass'ın içindeki bilgi birikimine kesinlikle ihtiyacınız var. Ben ilk başta kendi kendime öğrenirim bilmediğim bir ürüne 98TL veremem diye düşünüp araştırmaya koyuldum ancak bir süre sonra baktım ki başladığım yerden çok uzaklaşamamışım. Sonra gözümü kararttım ve giderse 100TL kaybederim dünyanın sonu değil ya deyip GooMass'ı satın aldım. Aynı gün programı mail adresime geldi, indirip kurdum. İnanın daha GooMass'ı ilk kullanmaya başladığım gün verdiğim para helal olsun dedim. Söylenenleri bire bir uygularsanız verdiğiniz 98TL'yi o gün bile amorti edebilme şansınız var. Yani kısacası vereceğiniz paranın kesinlikle boşa gitmeyeceğine emin olabilirsiniz. Eğitimleri okurken ve videoları izlerken kendinizi ''Bu adamlar bu eğitimi neden 98TL'ye satıyor, ben olsam çok daha yüksek fiyat isterdim.'' demekten alıkoyamıyorsunuz. Çok düşünüp öyle karar veren biri olarak ben de çok şüpheci yaklaştığım GooMass hakkında sizlere tecrübelerimi bir nebze aktarabildiysem ne mutlu. Herkese bol kazanç diliyorum... GooMass hakkında detaylı bilgi için buraya tıklayınız...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder