30 Nisan 2014 Çarşamba

İnternetten Para Kazanmak İçin GooMass Şart Mı?

 İnternetten para kazanma yollarını ve bu yollarda başarılı olmanız için gereken önemli püf noktalarını içeren GooMass internetten para kazanmak için şart mı? Hayır! Elbette değil... 

 Günümüzde internetten aradığınız her bilgiye ulaşabilmeniz mümkün. Yani kendinizce araştırmalar yaparak satış ortaklığı sistemi başta olmak üzere diğer internetten para kazanma yollarını öğrenebilirsiniz. Ancak internette ulaştığınız her bilginin doğru olmadığını aklınızdan çıkarmayın! Elinin altında klavye olan herkesin bilgin gibi davranabileceği bir platformdan bahsediyoruz. Böyle bir ortamda samimiyet ve güvenilirlik doğal olarak düşük olacaktır.



 Bir de ulaştığınız bilginin doğru olduğunu var sayalım. Size bu bilgiye ulaşıp doğruluğunu araştırmak için, elde ettiğiniz bilgiyi internette uygulayıp etkili olup olmadığını analiz edebilmek için ve eğer etkiliyse meyvelerini toplayabilmek için uzun bir zaman gerekecektir. Peki aşamalardan bir tanesinde aksaklık yaşanırsa? İşte o zaman tüm umudunuzu yitirebilirsiniz. Büyük umutlarla başladığınız bu işe olan güveniniz sarsılır ve hiç para kazanamazsanız vazgeçersiniz. Ben bu kararın eşiğinden döndüm, iyi ki de dönmüşüm.

GooMass eğitim kiti denen yazılıma o kadar para veremem internette her türlü bilgiyi bulabilirim diye düşünüp başladım araştırmaya. Bulabiliyordum da hatta gerektiğinden fazla ve birbirleriyle ters düşen bilgi buluyordum. Yani biri doğruysa diğeri de doğru olamazdı. Teker teker hepsini denemem gerekiyordu. Bir yerden başlamam gerekir diye düşünüp işe koyuldum ve 3-4 ay boyunca araştırıp uyguladığım hiç bir yöntem sonuç vermedi. Artık satış ortaklığı sistemine olan umudumu yitiriyordum, ya ben beceremiyordum ya da bu sistem tamamen kandırmacaydı...


 Tam vazgeçiyorken sürekli karşıma çıkan GooMass'ı gördüm ve sonra dedim ki; ''Belki hiç para ödemeden çok para kazanmaya çalışarak hata ediyorumdur''. Aylarca ödememek için direndiğim o 98TL'yi hesaba geçtim ve GooMass mail adresime geldi, indirip yükledim. Programı açtığım anda aylardır ne büyük bi yanlışın içinde olduğumu gördüm. Açıkça söylemek gerekirse inadım yüzünden büyük pişmanlık yaşadım. GooMass'ın içinde öyle etkili püf noktaları var ki benim araştırdıklarım devede kulak kalıyormuş, ben daha emeklemeye bile başlayamamışım bu yolda... GooMass'ın içindekilerle o ödediğim 98TL'yi çok kısa sürede amorti ettim ve kara geçmeye başladım (Şu an tam olarak kaç günümü aldı hatırlayamıyorum yalan söylemek istemem).



 Size gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki internetten para kazanmak için GooMass'a ihtiyacınız yok. Ama aylarınızı hatta belki de yıllarınızı araştırmaya harcayıp öyle para kazanmak yerine bir an evvel kazanmaya başlamalıyım diyorsanız GooMass'a kesinlikle ihtiyacınız var diyebilirim. Çünkü GooMass, yıllarını Türkçe ve yabancı içerikli sitelerden internetten para kazanma işini araştırarak geçirmiş tecrübeli kişilerin oluşturduğu bir eğitim kitidir. Amacı bu uzun yolda daha önce yapılmış yanlışları sizin yapmamanız için sizi uyarmak. Başkalarının hatalarını yaşayarak tecrübe etmeye çalışmayın.



  GooMass'ı almayıp kendi kendinize araştırma yoluna giderseniz 98TL'niz cebinizde kalabilir ancak GooMass'ı alıp söylenenleri uygularsanız çok kısa süre sonra günde 100TL kazanç elde edebilirsiniz. Kar etmeye çalışırken aradaki zararı görmezden gelmeyin. Şu an cebinizdeki paradan olmak istemeyişinizi çok iyi anlıyorum ama inanın yarın kazanacağınız paralar bugün ''GooMass'ı keşke daha önce satın alsaymışım.'' demenize sebep olacak. Yine de tercih sizin... Hangi yolu seçerseniz seçin, asla vazgeçmeyin! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder