29 Temmuz 2014 Salı

GooMass'ı Bedavaya Getirin!

Değerli takipçilerim biliyorum ki internetten para kazanma yolunda inancınız ve özgüveniniz tam, hırslısınız ve bir an önce internetten para kazanmak için sabırsızlanıyorsunuz. Bunun için ne kadar araştırma yaptıysanız sonu GooMass'a çıktı ama siz çok büyük bir meblağa olmasa da internetten para kazanma yolunda hiç kazanç elde etmeden GooMass'a güvenip 98TL verip vermeme konusunda tereddüt ediyorsunuz, haklısınız da! 

GooMass her ne kadar söylenildiği kadar yararlı bir internetten para kazanma rehberi olsa da buna inanmakta güçlük çekebilirsiniz çünkü internette çok fazla dolandırıcı var. Ben bir çok satış ortağı gibi gözünü karartıp GooMass'ı satın alanlardanım. Çok şükür bir an bile pişman olmadım, verdiğim 98 TL adeta plajda bir kum tanesi. Sizi anlıyorum çünkü aynı tereddütü ben de uzun süre yaşadım. Bu yazıyı yazmamın amacı size bu konuda yaratıcı bir formül sunmak. Çünkü herkesin yaptığı gibi size GooMass'ı yalnızca tavsiye etmem hiçbir anlam ifade etmeyecek aksine beni sıradanlaştıracaktır.




Bu arada başlığı GooMass'ı bedavaya getirmek olarak yazdım fakat aklınıza GooMass'ı ücret ödemeden elde edeceğiniz ya da bedava indireceğiniz gelmesin çünkü GooMass tüm bu korsan girişimlere karşı korumalı durumda. Yani parayı verdiğinizde bir kitap satın almıyor bir topluluğa ömür boyu üye oluyorsunuz. Bu yüzden korsanını download etmek gibi bir şansınız kesinlikle yok. Sonuç olarak GooMass'a 98 TL ödeyip hem yasal hem de helal yoldan sahip olacağız, ben size bu noktada GooMass'ı satın almak için gereken 98 TL'yi nasıl bedavaya getirebileceğinizi öğreteceğim. 

Şimdi sizinle bu formülü paylaşıyorum:

Herhangi bir nedenden dolayı GooMass'a 98 TL vermek istemiyorsunuz. O halde GooMass'ı satın aldığınızda öğreneceğiniz onlarca internetten para kazanma yollarından yalnızca birini kullanarak 98 TL kazanacaksınız ve GooMass'ı satın alacaksınız. Öncelikle xticaret'e üye oluyoruz ve oradaki ürünlerden birini seçip satış ortağı oluyoruz (bu ürün ppa bir ürün de olabilir ppc bir ürün de olabilir. PPA ve PPC sistemlerini öğrenmek için tıklayınız.) Satış ortağı olduğunuz ürün PPA bir ürünse size ait oluşturulan satış ortaklığı linkinizi yakınlarınıza dağıtarak satın almalarını rica edin. Eğer PPC ürün seçerseniz yalnızca tıklamaları veya üye olmaları yeterli olacağından ben size PPC bir ürün seçmenizi öneririm. Böylelikle üye başına ortalama 1 tl veren bir siteye satış ortağı olursanız yaklaşık 100 kişiyi üye yaptığınızda hesabınızda 100 TL olacaktır. Siteye 100 üye çekmek gerçekten basittir ancak bunlar GooMass'ın içindeki önemli konulardan bir tanesi olduğu ve tüm hakları saklı olduğu için açıklayamıyorum. Bu yüzden siz çevrenizi, forumları, sosyal ağları kullanarak 100 kişiyi siteye üye yapmalısınız. Sıkı bir uğraşla 1-2 saat içinde 100 üye kazandırabilirsiniz, yalnızca çevrenizden Facebook aracılığıyla rica etseniz bile 100 kişiden fazla üye çekebileceğinizi düşünüyorum. İşte bu kadar basit! Bu şekilde GooMass'ı satın alacak parayı kolayca kazanabileceksiniz.




''Bu şekilde bu kadar kolay para kazanabiliyorsam neden GooMass alayım ki bu yönteme devam ederim.'' dediğinizi duyar gibiyim. Evet o meblağayı kazanmak o kadar kolay ama aslında o yöntemle para kazanmanın iğneyle kuyu kazmaktan farkı yok. Üstelik çevrenizdeki insanları sürekli bir yerlere üye olmaya ikna edemezsiniz. Satış ortaklığının gerçek, komplex para kazanma yöntemleri ile bu parayı kazanmak çocuk oyuncağı gibi gelecek, gece uyurken bile bir kaç GooMass satın alabilecek parayı kazandığınızı göreceksiniz. Kestirmeden gitmek dururken yolu uzatmayın. Umarım formülün yararını görürsünüz. Herkese başarılar diliyorum.


2 yorum: